Wij komen graag bij u langs voor een gratis offerte op maat.
Klantvriendelijkheid staat bij ons centraal. Na akkoord van de offerte, spreken we samen met u een concrete uitvoeringsdatum af.
Waarom geen digitale offertes?
Wie is onze klant?
Wie is onze klant? Vooraleer we een offerte opmaken, leren we onze klant graag kennen. Welke eisen en verwachtingen heeft onze klant? Klantencontact is hierbij zeer belangrijk.
Wat is de grootte van het project?
Om een correcte offerte te maken, moeten wij ‘uw project’ ter plaatse kunnen bekijken. Wat is de omvang van het werk? Wat dient er allemaal opgenomen te worden in de offerte? Dit kunnen we alleen ter plaatse opmeten.
Wat is de staat van het project?
Elk project is anders. Elke woning is anders. Wat is de staat van uw muren of plafonds? Zijn er bepaalde beperkingen die de afwerking kunnen belemmeren? Enzovoort.
Wie zijn wij?
Het is van essentieel belang dat de klant een positief gevoel heeft bij ons. Daarom maken wij vooraf graag kennis met onze klanten, zodat zij weten ‘wie ze in huis halen’.